Bir doktor daha koronaviirüs nedeniyle yaşamını yitirdi

Bir doktor daha koronaviirüs nedeniyle yaşamını yitirdi

Koronavirüse yakalanan ve bir süredir tedavi gören Kocaeli Darıca Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Tıp Uzmanı Dr. Mehmet Karakum, hayatını kaybetti.

Karakum’un yaşamını yitirmesi sonrasında hastane yönetimi ise bir başsağlığı mesajı yayınladı. Mesajda, “Hastanemiz Acil Tıp Uzmanlarından Dr. Mehmet Karakum hocamız, bir süredir Covid-19 hastalığıyla tedavi görmekte idi. Değerli hocamızı kaybettiğimizi öğrenmiş olmanın derin üzüntüsü içerisindeyiz. Tüm personelin hasta ve hasta yakınlarından da büyük sevgisini kazanmış olan hocamıza Allah'tan rahmet, ailesine ve yakınlarına sabır diliyoruz. Sağlık camiamıza ve hastanemize başsağlığı dileriz” denildi.

"Bir doktor daha koronaviirüs nedeniyle yaşamını yitirdi" haberi, 03 Aralık 2020 tarihinde yazılmıştır. 03 Aralık 2020 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.