Beşiktaş'tan hakem tepkisi: Organize bir kötülükle karşı karşıyayız

Beşiktaş'tan hakem tepkisi: Organize bir kötülükle karşı karşıyayız

Süper Lig'in 24. haftasında Antalyaspor'la golsüz berabere kalan Beşiktaş'ta maçın ardından ikinci başkan Adnan Dalgakıran hakem kararlarına isyan etti.

Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında Beşiktaş ile Fraport TAV Antalyaspor 0-0 berabere kaldı.

Galibiyet hasreti 2 maça çıkan siyah-beyazlılarda maçın ardından ikinci başkan Adnan Dalgakıran hakemlere isyan etti.

Dalgakıran, "Türk futbol hakemlerinin organize kötülüğüne rağmen taraftarlar takımlarına olan inancını kaybetmedi.  Organize bir kötülükle karşı karşıyayız. Paralar harcayacaksınız, taraftarlar stadı dolduracak. Elinizdeki düdükle her şeyi mahvedeceksiniz. Bu iş o kadar kolay değil. Buna izin vermeyeceğiz. Türk futbolu adına biz buna izin vermemeliyiz. VAR verdi. Ancak kötülük daha büyük boyutlara ulaştı. Bunlar tesadüf olamaz." ifadelerini kullandı.

"Yarından tezi yok bu işe el atılmalı" diyen ikinci başkan, "Bunları konuşalım arkadaşlar. Burada bir problem var. Konuşanlara ceza vererek halledilecekse ceza versinler. Derhal yarın sabah bütün organizasyon gözden geçirilmeli ve radikal değişik yapılmalı. Bu kadar hata üstüne hata yapan hakemler tekrar maçımıza veriliyor." diye konuştu.

 

"Beşiktaş'tan hakem tepkisi: Organize bir kötülükle karşı karşıyayız" haberi, 06 Şubat 2022 tarihinde yazılmıştır. 06 Şubat 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.