Beşiktaş'ta Lugano mesaisi başladı

Beşiktaş'ta Lugano mesaisi başladı

Beşiktaş'ta Süper Lig'de alınan derbi mağlubiyeti sonrası ara vermeden Lugano maçının hazırlıkları başladı.

Beşiktaş, UEFA Avrupa Konferans Ligi D Grubu 6. ve son haftasında 14 Aralık Perşembe günü deplasmanda İsviçre'nin Lugano ekibiyle yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Rıza Çalımbay yönetiminde meydana gelen antrenmanda, Fenerbahçe derbisinde forma giyen futbolcuların yenilenme çalışması gerçekleştirdiği bildirildi.

Diğer futbolcuların ısınma koşuları ve 5'e 2 çalışmasıyla başladıkları idman, dar alanda yapılan çift kale maçla sona erdi.

Beşiktaş, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.

"Beşiktaş'ta Lugano mesaisi başladı" haberi, 10 Aralık 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.