Beşiktaş'ta ilk imzalar atıldı: Hasan Arat özkaynak sözünü tuttu

Beşiktaş'ta ilk imzalar atıldı: Hasan Arat özkaynak sözünü tuttu

Beşiktaş'ta başkan Hasan Arat, göreve başlamasıyla birlikte U-19 takımında oynayan Abdülmecid Dönmez ve Şahin Kalınsazlıoğlu ile 3 senelik profesyonel sözleşme imzaladı.

Beşiktaş'ta göreve gelen Hasan Arat ve yönetim kurulu üyeleri ilk imzasını altyapıdan iki futbolcuyla gerçekleştirdi.

3 YILLIK SÖZLEŞME

Seçim öncesi Beşiktaş'ın özkaynağı altyapılarına yoğunlaşılacağını belirten yönetim, U-19 takımında oynayan 2005 doğumlu Abdülmecid Dönmez ve Şahin Kalınsazlıoğlu ile 3 senelik sözleşme imzaladığini TFF'ye bildirdi.

MAZBATASINI ALIP GÖREVE BAŞLADI

Beşiktaş'ta Pazar günü düzenlenen kongrede Hasan Arat 7 bin 271 oy ile siyah-beyazlıların 35. başkanı oldu.

Arat ve yönetim kurulu üyelerine bugün Tüpraş Stadyumu'nda yapılan törenle mazbataları takdim edildi ve göreve başladı.

"Beşiktaş'ta ilk imzalar atıldı: Hasan Arat özkaynak sözünü tuttu" haberi, 05 Aralık 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.