Beşiktaş'ta Fenerbahçe maçı hazırlıkları başladı

Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda karşılaşacak Beşiktaş, 3 günlük iznin peşinden derbi hazırlıklarına başladı.
Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda karşılaşacak Beşiktaş, 3 günlük iznin peşinden derbi hazırlıklarına başladı.
Siyah-beyazlılar, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bir kısmı basına açık idmanın ilk bölümünde istasyon ve pas emekleri yapmış oldu.
Bir süre şut emek vermesi gerçekleştiren Beşiktaşlı oyuncular, daha sonrasında dar alanda çift kale maç oynadı.
Antrenmana ulusal ekip kamplarında bulunan oyuncuların yanı sıra izinli Salih Uçan, tedavisi devam eden Tayyip Talha Sanuç, geçtiğimiz günlerde cerrahi operasyon geçiren Valentin Rosier ile dişinden tedavi olan Gedson Fernandes katılmazken, bugün takıma alınması beklenen Dele Alli de antrenmanda yer almadı.
Siyah-beyazlı ekip, derbi maçın hazırlıklarına yarın yapacağı idmanla devam edecek.
"Beşiktaş'ta Fenerbahçe maçı hazırlıkları başladı" haberi, 22 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.