Beşiktaş yönetimi kesenin ağzını açtı!

Matematiksel olarak şampiyonluk şansını sürdüren Beşiktaş'ta yönetim harekete geçti
Son haftalarda aldığı sonuçlarla zirve inadını sürdüren Beşiktaş'a yönetim, futbolculara büyük bir prim verme kararı aldı.
Matematiksel olarak şampiyonluk şansını sürdüren Beşiktaş'ta yönetim harekete geçti.
Hürriyet'in haberine göre siyah-beyazlı idareciler, takımın ipi göğüslemesi halinde futbolculara 100'er bin dolar (19.5 milyon) prim verme kararı aldı.
Beşiktaş şampiyonluk için kalan 3 maçını kazanıp rakiplerinin puan kaybetmesini bekleyecek.
Şampiyonluk umutlarıyla ilgili konuşan Beşiktaş yöneticisi Emre Kocadağ, hiçbir takımın garantisi olmadığını dile getirdi ve "Biz sezon bitimine kadar umudumuzu sürdüreceğiz. Oyuncularımıza inanıyoruz" ifadelerini kullandı.
"Beşiktaş yönetimi kesenin ağzını açtı!" haberi, 08 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 08 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.