Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını antrenmanla sürdürdü

Beşiktaş, Ümraniye'deki BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde meydana gelen antrenmanla yeni sürem hazırlıklarını sürdürdü. Antrenmanda futbolcular, teknik kurul ve basın mensuplarıyla bir toplantı yaptıktan sonrasında çalışmalara başlandı. Sakatlıkları bulunan ve ulusal takımlara giden bazı oyuncuların katılmadığı antrenmanda, saldırı organizasyonları ve çift kale
Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.
Ümraniye'deki BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde gerçekleştirilen antrenman 1,5 saat sürdü.
Antrenman öncesinde teknik heyet ve futbolcular, kısa bir toplantı yaptı, ardından basın mensuplarına poz verdi. Isınma koşularıyla başlayan idman, esneklik hareketleriyle devam etti. Üç grup halinde minyatür kalede gol çalışması gerçekleştiren siyah-beyazlılar, ardından top kapma idmanı ve dar alanda çift kale maç yaptı. Antrenmanın son bölümünde 2 grup halinde hücum organizasyonları gerçekleştirildi.
Çalışmaya milli takımlara gittikleri için ekstra izin verilen Salih Uçan, Mert Günok, Vincent Aboubakar, Arthur Masuaku, Omar Colley, Romain Saiss ve Amir Hadziahmetovic'in yanı sıra sakatlıkları bulunan Cenk Tosun ve Tayyip Talha Sanuç katılmadı.
İdmanın ilk bölümünde takımla çalışan Rachid Ghezzal, çift kale maç sırasında gruptan ayrılarak fizyoterapist eşliğinde çalıştı. Onur Bulut ise düz koşu yapıp antrenmanı tamamladı.
Çalışmayı kulüp başkanı Ahmet Nur Çebi ve sportif direktör Ceyhun Kazancı da takip etti.
Siyah-beyazlılar, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı çift idmanla devam edecek.
"Beşiktaş, yeni sezon hazırlıklarını antrenmanla sürdürdü" haberi, 03 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.