Beşiktaş, Trabzonspor maçı için hazırlıklarına başladı

Beşiktaş, Trabzonspor maçı için hazırlıklarına başladı

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını ara vermeden sürdürüyor. Bugün BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanla çalışmalarına devam etti.

Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını ara vermeden sürdürüyor. Bugün BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenmanla çalışmalarına devam etti.

Teknik Sorumlu Serdar Topraktepe yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, kondisyon ve taktik çalışmalarıyla devam etti. Dünkü maçta oynayan futbolcular, salonda rejenerasyon çalışması yaparak günü tamamlarken, diğer futbolcular ise ısınma koşuları ve pas çalışmasıyla idmana başladı. Antrenman, dar alanda oynanan çift kale maçla sona erdi. Basına kapalı olarak gerçekleştirilen idman, yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü.

Siyah-beyazlılar, Trabzonspor ile oynayacakları Ziraat Türkiye Kupası finali için hazırlıklarını sürdürüyor. Bugünkü antrenmanın ardından, Beşiktaşlı futbolcular yarın saat 11.00'de yapılacak antrenmanla çalışmalarına devam edecek. 

"Beşiktaş, Trabzonspor maçı için hazırlıklarına başladı" haberi, 19 Mayıs 2024 tarihinde yazılmıştır. 19 Mayıs 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:İHA

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.