Beşiktaş teknik direktörü Fernando Santos'tan hakemlere tepki geldi!

Beşiktaş'ta Süper Lig'de alınan mağlubiyetin peşinden teknik direktör Fernando Santos hakemlere büyük tepki gösterdi. Fernando Santos, 'Geçen hafta da penaltımız verilmedi. 2 haftadır penaltımız verilmiyor.' şeklinde açıklamalar yaptı!
Beşiktaş Teknik Direktörü Fernando Santos, duraklamanın net penaltı olduğunu belirtirken, Trendyol Süper Lig'in 23. haftasında deplasmanda Sivasspor'a 1-0 mağlup olan Trendyol'un teknik direktörü Fernando Santos, maç sonrası basında soruları yanıtladı.
Maçı değerlendirerek konuşmasına başlayan Santos, "Bu hafta kendi hareketlerimize bakmamız gereken bir haftaydı. Maçın ilk 10-15 dakikasına çok kötü başladık. Bırakalım Sivasspor oynasın" dedi. top rahat. İyi baskı yapamadık. Çok kötü bir gol verdik. Gerçekten Sivasspor'a gol verdik. İkinci yarıya çok güçlü ve iyi başladık. Şans verdik, risk aldık ama olmadı. Sivasspor'da çok iyi savunma yaptı. -Sivasspor'u galibiyetten dolayı tebrik ediyorum. söz konusu
"2 HAFTA CEZA YOK"
Santos, tartışılan cezayla ilgili şunları söyledi: "Ceza hakkında konuşmak istiyorum." Bu tutumu açık bir cezaydı. Geçen hafta da penaltı yemedik. VAR'ın penaltıyı neden iade ettiğini gerçekten anlamadım. Hakemin kararı kesinlikle doğruydu, önce VAR'a gitti, ardından penaltıyı bozdu. 2 haftadır ceza alamadık. Sivasspor'la alakası yok. "Sivasspor'u galibiyetten dolayı tebrik ediyorum" dedi.

"BU ZOR DÖNEMİN ÜSTESİNDEN GELECEĞİZ"
"Bu karmaşık süreci nasıl atlatacaksınız?" Portekizli teknik adam soruyu şöyle yanıtladı: "Bu takım, son 25 günde 6 maç oynadı. Çok ciddi bir programdı. Yavaş yavaş oyuncular geri gelmeye başladı. Aboubakar da gelecek. Bu zorlu süreci atlatacağız." Hafta içi tüm takım olarak antrenman yapacağımızı düşünüyorum. Oyun stratejimizi değiştirmemiz gerekiyor. Oyuncular geldikçe rekabet artıyor. Çünkü tüm oyuncular hazır. Takımdaki rekabet ortamı da güçleniyor. Trabzon maçını evimizde oynayacağız. Elbette derbi de olacak. Oyuncularım içeriden iyi tepkiler veriyor. Oyuncularım bu mağlubiyetten dolayı şu anda evlerinde çok üzgünler. Hızlı bir şekilde antrenmanlara başlayıp Trabzonspor'un hazırlıklarına başlayacağız. Taraftarlarımız bu sonuçtan dolayı üzüntülü ve topluluk olarak ben de öyle. Bu sürecin sonunda kazanç elde edileceğine inanıyorum. "Eninde sonunda Beşiktaş'a hak ettiği yeri vereceğimizi biliyoruz." dedi..
"Beşiktaş teknik direktörü Fernando Santos'tan hakemlere tepki geldi!" haberi, 28 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 28 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.