Beşiktaş Şampiyonlar Ligi’nde Ajax’a 2-0 mağlup oldu

Beşiktaş Şampiyonlar Ligi’nde Ajax’a 2-0 mağlup oldu

Hollanda’da Johan Crrufy Arena’da Ajax’a konuk olan Beşiktaş, 2-0 mağlup oldu.

Beşiktaş Şampiyonlar Ligi G grubu ikinci maçında Hollanda’da Johan Crruyf Arena’da Ajax’a konuk oldu.

Tam 12 eksikle geldiği Hollanda deplasmanında Ajax’a 2-0 mağlup olan Beşiktaş mücadeleye  Ersin, Rosier, Serdar, N’Sakala, Umut Meraş, Josef, Salih, Can, Kenan, Rıdvan, Batshuayi 11’i ile başladı.

Maçın 9. dakikasında Batshuayi’nin vuruşunda direğe takılan Kara kartal daha sonra oyunun kontrolünü kaybetti.

Steven Berghuis ve Haller’in gollerine engel olamayan Beşiktaş sahadan mağlup ayrıldı.

Beşiktaş’ta Umut Meraş 73. dakikada sakatlanarak oyundan çıktı.

Ajax’ın golcüsü Haller Beşiktaş karşısında kaydettiği gol ile Şampiyonlar Ligi tarihine geçti. Haller Şampiyonlar Ligi’nde çıktığı ilk 2 maçta 5 gol kaydeden tek futbolcu oldu.

"Beşiktaş Şampiyonlar Ligi’nde Ajax’a 2-0 mağlup oldu" haberi, 28 Eylül 2021 tarihinde yazılmıştır. 28 Eylül 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.