Beşiktaş, Milot Rashica'yı İstanbul'a getirdi

Beşiktaş, Milot Rashica'yı İstanbul'a getirdi

Beşiktaş'ın transfer görüşmelerine başladığı Kosovalı futbolcu Milot Rashica, İstanbul'a geldi. Rashica, sağlık kontrolünden geçtikten sonra Beşiktaş ile sözleşme imzalayacak.

Beşiktaş'ın görüşmelere başladığını açıkladığı İngiliz ekibi Norwich City'de forma giyen Kosovalı futbolcu Milot Rashica, İstanbul'da geldi.

Yeni sezon transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş bu kapsamda İngiltere Championship temsilcisi Norwich City'de forma giyen Kosovalı futbolcu Milot Rashica ile görüşmelere başladığını Kamuoyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirmişti. Siyah-beyazlılar, Rashica'yı İstanbul'a getirdi. 27 yaşındaki futbolcu, İngiltere'den özel uçakla Atatürk Havalimanı Genel Havacılık Terminali'ne geldi. Burada basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Milot Rashica, mutlu ve heyecanlı olduğunu söyledi.

Kosovalı futbolcuyu, Beşiktaş Asbaşkanı Emre Kocadağ karşıladı. Siyah-beyazlı taraftarlar da Rashica'ya tezahüratlarda bulunmuş oldu.

Milot Rashica sağlık kontrolünden geçtikten sonra siyah-beyazlılar ile sözleşme imzalayacak. - İSTANBUL

"Beşiktaş, Milot Rashica'yı İstanbul'a getirdi" haberi, 16 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.