Beşiktaş Kulübü 15 Temmuz Şehitlerini Anma Mesajı Yayımladı

Beşiktaş Kulübü, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında 15 Temmuz şehitlerini anarak, Türkiye'nin birlik ve beraberliğinin ilelebet yaşayacağını ve demokrasinin bu topraklarda hep var olacağını altını çizdi. Ayrıca, kahraman Türk Silahlı Kuvvetleri ve Polis Teşkilatı mensuplarına teşekkürlerini iletti.
Beşiktaş Kulübü, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında 15 Temmuz şehitlerini andı.
Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde yer alan mesajda şu ifadeler kullanıldı:
"Ülkesine, bayrağına ve demokrasiye yürekten bağlı olan aziz milletimizin bayramıdır 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü. Kahraman Türk Silahlı Kuvvetlerimiz ve Polis Teşkilatımızın mensupları, 15 Temmuz 2016 tarihinde ülkemizin geleceğine göz dikerek, demokrasisini tehdit ederek ve hukukun üstünlüğünü hiçe sayarak gerçekleştirilmeye çalışılan hain darbe girişimine karşı koymuştur. Türkiye Cumhuriyeti'nin asla bölünemeyeceğini bir kez daha tüm dünyaya kanıtlamıştır. Bu güzel ülkenin, birlik beraberliğinin ilelebet yaşayacağını ve demokrasinin bu topraklarda hep var olacağını göstermiştir. Demokrasi ve Milli Birlik Günü'nde canları pahasına kurşunlara göğüslerini siper ederek şehit düşen vatandaşlarımızı bu hain kalkışmanın 7. yılında saygı ve rahmetle anıyor, gazilerimize şükranlarımızı sunuyoruz."
"Beşiktaş Kulübü 15 Temmuz Şehitlerini Anma Mesajı Yayımladı" haberi, 15 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 15 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.