Beşiktaş İkinci Başkanı Engin Baltacı, TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ile Restleşti

Beşiktaş İkinci Başkanı Engin Baltacı, TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ile Restleşti

Beşiktaş İkinci Başkanı Engin Baltacı, Kulüpler Birliği toplantısından erken ayrılmasının sebebinin TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ile restleşmesi olduğu ortaya çıktı. Baltacı, Büyükekşi'ye Beşiktaş'a saygısızlık ve adaletsizlik yapmış olduğu için adaylığını desteklemeyeceklerini söylemiş oldu. Büyükekşi ise Baltacı'ya 'Sizin desteğinize ihtiyacım yok' yanıtını verdi.

Beşiktaş İkinci Başkanı Engin Baltacı'nın Kulüpler Birliği toplantısından neden erken ayrıldığı ortaya çıktı. Baltacı'nın TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ile restleştiği ortaya çıktı.

"ADİL DEĞİLSİNİZ"

Baltacı'nın TFF'de yapılacak başkanlık seçimleri için yeniden aday olan Mehmet Büyükekşi'ye, "Biz sizi istemiyoruz çünkü Beşiktaş'a saygısızlık ve adaletsizlik yapıyorsunuz, adil değilsiniz. Siz taraflısınız, size güvenmiyoruz ve istemiyoruz." dediği belirtildi.

"SİZİN DESTEĞİNİZE İHTİYACIM YOK"

Bu sözler üzerine Büyükekşi'nin de "Sizin desteğinize ihtiyacım yok" diyerek Baltacı'ya cevap verdiği ortaya çıktı. Büyükekşi ile restleşen Baltacı daha sonra toplantının bitmesini beklemeden salondan ayrıldı.

"Beşiktaş İkinci Başkanı Engin Baltacı, TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ile Restleşti" haberi, 13 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 13 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.