Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi: Taleplere Soğuk Bakıyoruz

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, sponsorluk anlaşmasının imza töreninde yapmış olduğu açıklamada, Romain Saiss ve Gedson Fernandes'in mühim oyuncular bulunduğunu ve dünyadan birçok kulübün Gedson Fernandes'in ardında bulunduğunu söylemiş oldu. Çebi, alacakları parayla ekonomik sıkıntıları bitirebileceklerini sadece oyuncuların gitmek istememesi sebebiyle taleplere soğuk baktıklarını belirtti. Ayrı
Sponsorluk anlaşmasının imza töreninde konuşan Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, dünyadan birçok kulübün Gedson Fernandes'in peşinde olduğunu söyledi.
"TALEPLERE SOĞUK BAKIYORUZ"
Çebi yaptığı açıklamada, "Romain Saiss ve Gedson Fernandes önemli oyuncular. Premier Lig ve dünyanın gözü Gedson'un üzerinden. Teklifler geliyor ama gönlüm el vermiyor. Alacağımız parayla ekonomik sıkıntıları bitirebiliriz. Talepler var ama görüşmeler yok! Taleplere soğuk bakıyoruz. Zaman ne gösterir bilemiyoruz. Kendisi de çok gitmek taraftarı değil. Saiss geçen sene Dünya Kupası'nda çok başarılı sezon geçirdi. Gelen talepler var. 'Yolumu açar mısınız?' dedi ama olmazsa, 'Beşiktaş'a zarar vermem' diyen bir oyuncu. Kamuoyu gelecekleri beklemek zorunda. Görüşlerimiz yola devam. Yarın ne olur bilemiyoruz." ifadelerini kullandı.
Ahmet Nur Çebi'nin açıklamalarının tamamı şöyle:
"NEFES ALABİLİYORSAK SPONSORLARIMIZ SAYESİNDE"
Sadece stat gelirleri ve bilet gelirleri yeterli olmuyor. Bu Türkiye'ye özel değil, tüm dünyada böyle. Sonsporlarımıza göz bebeğimiz gibi dikkat ediyoruz. Kendilerinin bize verdiği değer de gurur kaynağı oluyor. Kulüpler olarak Kovid, deprem derken çok sıkıntılı süreçler geçiriyoruz. Nefes alabiliyorsak, çok değerli sponsorlarımız sayesinde oluyor. Onlara teşekkür ediyorum.
TFF KONGRESİ'NE BEŞİKTAŞ FORMASIYLA GİDECEK
TFF Kongresi'nde yeni formalarımızı giymeyi düşünüyorum. Herkes görsün Beşiktaş'ı. Kırmızı formayı daha çok beğendim. Hepsi güzel. Zevk meselesi. Babama sorsanız, çubukluyu tercih edecektir. Bu yüzden 3 tane yapıyoruz.
"TÜRK FUTBOLU İÇİN ELLERİNDEN GELENİ YAPACAKLARINI UMUT EDİYORUM"
TFF'nin yaptıklarının ibra edilmesini doğru bulmuyorum. Yapacaklarını olumlu bulursak, saygı ve sevgi çerçevesi içerinde devam ederiz. Ne görürsek, o şekilde cevabını veririz. Türk futbolu için ellerinden geleni yapacaklarını umut ediyorum.
"Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi: Taleplere Soğuk Bakıyoruz" haberi, 21 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.


YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.