Beşiktaş, Adana Demirspor maçı hazırlıklarına başladı

Spor Toto Süper Ligin 35. haftasında Adana Demirspor'a konuk olacak Beşiktaş, 1 günlük iznin peşinden Nevzat Demir Tesislerinde antrenman yapmış oldu. Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde meydana gelen antrenmanda futbolcular pas emek vermesi ve taktiksel çift kale maç yapmış oldu. Beşiktaş yarın sabah yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Spor Toto Süper Lig'in 35. haftasında 21 Mayıs Pazar günü Adana Demirspor'a konuk olacak Beşiktaş, 1 günlük iznin ardından hazırlıklarına başladı.
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, pas çalışmasının ardından minyatür kale ve dar alanda taktiksel çift kale maç yaptı.
Beşiktaş, yarın sabah yapacağı antrenmanla Adana Demirspor müsabakasının hazırlıklarına devam edecek.
"Beşiktaş, Adana Demirspor maçı hazırlıklarına başladı" haberi, 15 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.