Beşiktaş, 2. hazırlık maçını da kazandı

Beşiktaş, ikinci hazırlık maçında Belçika Pro Lig ekiplerinden Westerlo ile karşı karşıya geldi. Siyah-beyazlılar, 87’nci dakikada Redmond’un attığı golle karşılaşmadan 1-0 galip ayrıldı.
Beşiktaş Teknik Direktörü Şenol Güneş, Charleroi maçının aksine Westerlo karşısında takımını 4’lü savunmayla sahaya sürdü.
4-3-3 sistemiyle sahaya yayılan siyah-beyazlılarda, dikkat çeken detaylar Dele Alli’nin santrfor, Necip Uysal’ın ise bu kez orta sahada oynaması oldu.
Karşılaşmanın ilk yarısında pozisyona girmekte zorlanan Beşiktaş, ikinci devrenin sonunda aradığı golü buldu. 87’nci dakikada Tayfur Bingöl’ün uzun pasıyla savunma arkasına sarkan Redmond, sol çaprazdan ceza sahasına girdikten sonra sol ayağıyla yaptığı vuruşla topu ağlara gönderdi.
Öte yandan siyah-beyazlı ekipte tedavileri devam eden Ghezzal ve Josef’in yanı sıra, soğuk algınlığı geçiren Emrecan, Rosier, Cenk Tosun ve hafif ağrıları olan Muleka maç kadrosunda yer almadı.
Beşiktaş’ın Westerlo ile oynadığı hazırlık karşılaşmasını Gaziantep FK Teknik Direktörü Erol Bulut’un yanı sıra Aykut Kocaman ve Bülent Uygun da tribünden takip etti.
"Beşiktaş, 2. hazırlık maçını da kazandı" haberi, 11 Aralık 2022 tarihinde yazılmıştır. 11 Aralık 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.