Belözoğlu'nun öfkesi dinmiyor! "Eşim başkasının elini tutmadı, bizde şeref var" sözleriyle ilgili açıklama

Beşiktaş taraftarının ailesine yönelik tezahüratlarından sonrasında "Eşim başkasının elini tutmadı, annem babamdan başkasını tanımadı. Bizde onur fazlasıyla var" benzer biçimde ifadeler kullandığı izahat yüzünden gündem olan Başakşehir'in hocası Emre Belözoğlu, eleştirilere yanıt verdi. Birbirinden çarpıcı sözler kullanan Belözoğlu, "Hala oldukça sakin değilim. Benim annem ve eşimi örneklendirdiği
UEFA Avrupa Konferans Ligi son 16 turunda 1-1'lik maçın peşinden Gent ile sahasında karşılaşacak Başakşehir'de Teknik Direktör Emre Belözoğlu maç öncesi izahat yapmış oldu.
ELEŞTİRİLERE TEPKİ GÖSTERDİ
Beşiktaş'a 2-0 kaybettikleri maçta ailesine yönelik meydana getirilen tezahüratlara ateş püsküren Belözoğlu, yapmış olduğu çıkışla gündem olmuştu. "Eşim başkasının elini tutmadı, annem babamdan başkasını tanımadı. Şeref diye gezinenler, bizde onur fazlasıyla var. Beşiktaşlılar duyarlıdır. Bu meydana getirilen taraftarlık değil" açıklamasından sonrasında eleştiri alan Belözoğlu, bu mevzuyla ilgili konuştu.
Belözoğlu'nun açıklamalarından satır başları:"TARİHİMİZ İÇİN ÖNEMLİ MAÇ"
"Hem kulübümüz zamanı hem de Adnan Januzaj haricindeki öteki oyuncularımızın kariyerinde Avrupa'da çeyrek finali yok. Tarihimizin en mühim müsabakasını oynayacağız. İyi hazırlandığımızı düşünüyorum. Bazı sıkıntılarımız ve sakat oyuncularımız var. Elimizden geldiğince, 'Birimiz tamamımız, tamamımız birimiz için' sloganıyla bu maça hazırlandık. Taraftarımızın, buraya gelecek insanların desteği, sinerjisi, enerjisi ve duasıyla yarın inşallah ülkemize bir çeyrek final getirmek istiyoruz."
"İLK 3-4'TE YER ALABİLECEĞİMİZİ GÖSTERDİK"
"Bu sezon bence oyuncularım iyi ve önemli işler çıkarıyor. Bir sezon içinde maksimum 1-2 milli takım arası verilir. Ancak bu sezon Dünya Kupası ve deprem felaketi sonrası aralar tüm oyuncuları psikolojik olarak etkiledi. Ancak biz kaybettiğimiz maçlar da dahil olmak üzere oyunumuza sadık kaldık, istediğini yapmaya çalışan bir takımdık. Skorların da geleceğini düşünüyorum. Ben, ligde ilk 3-4'te yer alabilecek gücümüz olduğunu herkese gösterdik. Kazanarak yolumuza devam edeceğimize inanıyorum."
"HALA SAKİN DEĞİLİM"
"Hala çok sakin değilim. Söylediklerimin kızlarım ve hanımımın 20 metre ötesinde anneme ve eşime yapılan hakaretler üzerinden değerlendirilmesi gerekirken kendi annem ve eşim üzerinden söylediğim konuların tüm kadınların geçmişine gelmesini anlamlandıramıyorum. Beşiktaş'ın 'Şerefinle oyna, hakkınla kazan." mottosu var. Yapılanlar Şeref ve hak ile bağdaştırılacak şeyler mi? Bir kadının geçmişinde yaşadıkları onun şerefini veya şerefsizliğini belirleyecek kriter midir? Bunu kabul eden hangi zihniyet saçma sapan değildir? Bu suçlamaları üzerime alınmam. Yakışıksız oluyor. Benim annem ve eşimi örneklendirdiğim konu nasıl insanların geçmişte yaşadıkları ilişkilere bağlandı? Bu bağlantıyı kuramıyorum. Sürecin nasıl buraya geldiğine bir bakın."
"Belözoğlu'nun öfkesi dinmiyor! "Eşim başkasının elini tutmadı, bizde şeref var" sözleriyle ilgili ." haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.