Belözoğlu, Galatasaray maçında kırmızı kart gördü

Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasında Galatasaray'a konuk olan Başakşehir'de teknik direktör Emre Belözoğlu kırmızı kart gördü.
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final karşılaşmasında Başakşehir, Galatasaray'a konuk oldu. Karşılaşmanın ilk yarısında Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, kırmızı kart gördü.
İTİRAZDAN KIRMIZI
Karşılaşmanın 38. dakikasında çizgiyi ihlal eden Emre Belözoğlu, hakeme yoğun itirazda bulundu. Hakem Kadir Sağlam, Emre Belözoğlu'na kırmızı kart çıkardı. Bu kararla saha kenarı karıştı. Kart sonrası çıldıran Belözoğlu'nu yardımcıları sakinleştirmeye çalıştı.
TAKIMI ÖNDEYDİ
Emre Belözoğlu, takımı Galatasaray karşısında 2-1 üstün durumdayken kırmızı kart gördü.
LİGDE DE GÖRMÜŞTÜ
Emre Belözoğlu, 19 Mart'ta Süper Lig'de oynadıkları Fatih Karagümrük karşılaşmasının devre arasında hakemle tartıştıktan sonra kırmızı kart görmüştü.
"Belözoğlu, Galatasaray maçında kırmızı kart gördü" haberi, 05 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.