Başkan Özgökçen: "Ligi iyi bir şekilde bitirme hedefindeyiz"

Başkan Özgökçen:

Konyaspor Başkanı Fatih Özgökçen 2-1'lik Galatasaray galibiyetinin peşinden, "İnşallah galibiyet serileri ile devam edeceğiz" dedi.

Konyaspor Başkanı Fatih Özgökçen 2-1'lik Galatasaray galibiyetinin peşinden, "İnşallah galibiyet serileri ile devam edeceğiz" dedi.

Konyaspor Başkanı Fatih Özgökçen, Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında iç sahada Galatasaray'ı 2-1 yendikleri maça ilişkin açıklamalarda bulunmuş oldu. Uzun süreden bu yana sportif manada oldukça başarıya ulaşmış olmadıklarını belirten Başkan Fatih Özgökçen, "Üzerimizde büyük kötü etkiler vardı. Galatasaray'ı incelediğimiz zaman uzun süreden beri ciddi bir galibiyet serisi yakalamıştı. Her 2 tarafın da serileri bozması için önemli bir mücadeleydi. Tribünlerin dolu olması, Konyaspor'un desteklenmesinin ne kadar doğru olduğunu görmüş olduk. Çünkü taraftar desteği olmadan bunlar olmuyor. Bu durumda biz inşallah galibiyet serilerine devam edeceğiz. Bu nokta da ligi iyi bir şekilde bitirme hedefindeyiz" dedi.

"Hem Konya'ya alışacak hem de bizlere alışacak"

Yeni Teknik Direktör Aleksandar Stanojevic ile ilk galibiyetlerini aldıklarını ve yeni hocanın alışma süreci hakkında konuşan Başkan Özgökçen, "Hocamız kariyerli biri fakat bazı şanssızlıklar olması onun da üzülmesine sebebiyet verdi diyebilirim. Bundan sonrasında dediğimiz benzer biçimde teknik ekip, oyuncular antak kalma noktasında, oyun stilini anlaması daha da artacaktır. İnşallah o da hem Konya'ya alışacak hem de bizlere alışacak" şeklinde konuştu.

"Yeri geldiği vakit da görevi devretmesini biliriz"

Konyaspor taraftarının çekilme söylemlerine ilişkin ise Fatih Özgökçen, "Konyaspor taraftarı 'yönetim istifa' lafını her vakit için kullanabilir. Bunda hiçbir sakınca yoktur. Ama şunu söylemek istiyoruz; maç esnasında değil, bugün burada olduğu benzer biçimde olursa herhangi bir sakıncası yok. Biz her türlü bunu üzerimize alırız. Yeri geldiği vakit da görevi devretmesini biliriz. Geçen yıl ligde her ne kadar bizlere paye verilmese de 3. olarak bitirmiştik. Konyaspor toplumu kuvvetli bir camiadır. Bu noktada aksaklıkların üstesinden gelebilecek de güçtedir" şeklinde konuştu. - KONYA

"Başkan Özgökçen: "Ligi iyi bir şekilde bitirme hedefindeyiz"" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.