Ali Koç koronavirüse yakalandı!

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç koronavirüse yakalandı.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, koronavirüse yakalandı. Haberi Fenerbahçe Spor Kulübü duyurdu. Yapılan açıklamada, "Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup, izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir. Kamuoyunun bilgisine saygıyla sunarız." ifadeleri kullanıldı.
"Ali Koç koronavirüse yakalandı!" haberi, 06 Nisan 2021 tarihinde yazılmıştır. 06 Nisan 2021 tarihinde de güncellenmiştir.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.