Başantrenör Itoudis maçı bırakıp taraftarla tartıştı

Fenerbahçe Beko Başantrenörü Dimitris Itoudis, Olympiakos ile oynanan maçta sarı-lacivertli bir taraftarla kısa süreli gerginlik yaşadı. Yunan çalıştırıcı, taraftara benchi göstererek tepki gösterdi ve bazı taraftarlar salondan çıkartılmaya çalışıldı.
Fenerbahçe Beko Başantrenörü Dimitris Itoudis, Olympiakos ile oynanan 4. maçta sarı-lacivertli bir taraftarlarla kısa süreli gerginlik yaşadı.
"GEL SEN YÖNET"
Yunan çalıştırıcı, 2. çeyrekte gelen bazı tepkilerden sonra taraftara benchi göstererek "Gel sen yönet" şeklinde bir tepki gösterdi.
TARAFTAR SALONDAN ÇIKARILMAYA ÇALIŞILDI
Yaşanan bu olayda bazı taraftarlar Itoudis'e destek verirken Yunan çalıştırıcı ile polemiğe giren taraftar, salondan çıkartılmaya çalışıldı.
"Başantrenör Itoudis maçı bırakıp taraftarla tartıştı" haberi, 05 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR



YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.