Başakşehir'in teknik direktörü Emre Belözoğlu: Rakip hamlelerin karşılığını aldı, biz alamadık

Başakşehir'in teknik direktörü Emre Belözoğlu: Rakip hamlelerin karşılığını aldı, biz alamadık

Süper Lig'in 11. haftasında deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe'ye 1-0 mağlup olan Başakşehir'in teknik direktörü Emre Belözoğlu, yapılan hamleler sonrası bunların karşılığını alan tarafın Fenerbahçe olduğunu belirtti.

Süper Lig 'in 11. haftasında Başakşehir, deplasmanda karşılaştığı Fenerbahçe 'ye 1-0 mağlup oldu. Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, karşılaşma sonrası açıklamalarda bulundu.

Rakibin yaptığı hamlelerin karşılığını aldığını lakin kendileri için bu durumun gerçekleşmediğini belirten Belözoğlu şunları söyledi:

"Fenerbahçe'nin bir düzeni var. Baskılı oynamaya çalışıyor. Özellikle kendi sahasında mesafeleri daraltıp o kaosun içine sizi çekmeye çalışıyor. 60-65 dakika bunu yaptırmadık aslında. Rakip hamleler yaptı, biz hamleler yaptık. Onlar yaptıkları hamlelerden karşılığını aldılar lakin biz alamadık. Oyun anlamında memnun olduğum dönemler var, olmadığım dönemler var. Pas oyununu yaptığımızda karşılığını aldık lakin ne zaman ki topu çok çabuk verdik ki o zaman Fenerbahçe'nin istediği oyun oldu. Oyun anlamında gelişebileceğimiz daha çok süre var."

 

 

"Başakşehir'in teknik direktörü Emre Belözoğlu: Rakip hamlelerin karşılığını aldı, biz alamadık" haberi, 22 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 23 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.