Başakşehir'de Selçuk Şahin görevini bıraktı

Başakşehir'de Selçuk Şahin görevini bıraktı

Medipol Başakşehir'de teknik direktör Emre Belözoğlu'nun ekibinde yer alan Selçuk Şahin, görevini bıraktığını sosyal medya hesabından duyurdu. Şahin, 3 yıl süresince çalışmaktan keyif almış olduğu Belözoğlu ve ekibinden kendi kariyer planları doğrultusunda ayrıldığını belirtti. Eski futbolcu Şahin, daha ilkin Fenerbahçe'de de 'Takım Koordinatörü' olarak vazife yapmıştı.

Spor Toto Süper Lig takımlarından Medipol Başakşehir'de yaprak dökümü devam ediyor. İstanbul ekibinde teknik direktör Emre Belözoğlu'nun ekibinde yer alan Selçuk Şahin, görevini bıraktığını açıkladı.

SOSYAL MEDYADAN AÇIKLADI

Emre Belözoğlu ile bir fotoğrafını paylaşan Şahin, açıklamasında, "Futbolu bıraktıktan sonra 3 yıl süresince beraber çalışmaktan ve mücadele etmekten çok keyif aldığım Emre Belözoğlu ve ekibinden kendi kariyer planlarım ve hedeflerim doğrultusunda ayrıldım. 20 yıllık dostum ve 3 yıldır hocam olan Emre Belözoğlu ve ekibine başarılar diliyorum. 2 yıldır çok özel anlar yaşadığım ve başarılar yakaladığımız Başakşehir kulübüne, değerli başkanımız Göksel Gümüşdağ'a ve yönetici abilerime teşekkür ediyorum. Yeni bir meydan okumada görüşmek üzere" notunu düştü.

Sosyal medyadan paylaştı! Emre Belözoğlu'nun sağ kolu Başakşehir'den ayrıldı

FENERBAHÇE'DE DE ÇALIŞTI

Eski futbolcu Selçuk Şahin futbolu bıraktıktan sonra Fenerbahçe'de 2020-21 sezonunda 'Takım Koordinatörü' görevini üstlenmişti.

Sosyal medyadan paylaştı! Emre Belözoğlu'nun sağ kolu Başakşehir'den ayrıldı

"Başakşehir'de Selçuk Şahin görevini bıraktı" haberi, 16 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 16 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.