Başakşehir Başkanı Gümüşdağ'dan ertelenen Fenerbahçe maçı hakkında açıklama: Karar biz Avrupa'da oynarken de a

Başakşehir Başkanı Gümüşdağ'dan ertelenen Fenerbahçe maçı hakkında açıklama: Karar biz Avrupa'da oynarken de a

Başakşehir Kulübü Başkanı Göksel Gümüşdağ, Fenerbahçe ile bu hafta sonu oynayacakları lig maçının, sarı-lacivertlilerin Konferans Ligi’nde oynayacağı mücadele sebebiyle ertelenmesine ilişkin konuştu.

Rams Başakşehir, Fatih Terim Stadyumu’nda yeni bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Gerçekleşen imza törenine Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ, Teknik Direktör Emre Belözoğlu ve futbolculardan Dimitris Pelkas, Krzysztof Piatek ile Deniz Türüç katıldı.

“Karar biz Avrupa'da oynadığımız zamanlarda da alınsaydı”

Süper Lig’in 3. haftasında bu hafta sonu oynayacakları Fenerbahçe maçının, sarı-lacivertlilerin Konferans Ligi’nde oynayacağı mücadele sebebiyle ertelenmesiyle ilgili Başkan Gümüşdağ, “Baktığınız zaman Avrupa’da mücadelede eden takımlarla ilgili karar alındı. Keşke daha erken alınsaydı. Geç alınan bir karar olarak görüyorum. Bizim Avrupa’da oynadığımız zamanlarda alınsaydı. 3 günde bir maç oynadığımız zamanlar oldu. Zamanında Kulüpler Birliği ve zamanın TFF Başkanı’yla bununla ilgili konuşmuştum. Alınan karar doğru. Avrupa mücadele eden takımlara başarılar diliyoruz. Zamanı geleni çıkar oynarız” şeklinde konuştu.

 

"Başakşehir Başkanı Gümüşdağ'dan ertelenen Fenerbahçe maçı hakkında açıklama: Karar biz Avrupa'da o." haberi, 23 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 23 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı