Balotelli transferinde para krizi! Murat Sancak'tan açıklama

Balotelli transferinde para krizi! Murat Sancak'tan açıklama

Mario Balotelli'nin Süper Lig kariyeri sona eriyor. İtalyan yıldızın yeni adresi İsviçre oldu. Son gelişmelerin ardından Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak'tan açıklama geldi.

Adana Demirspor'da Mario Balotelli ile yollar ayrılıyor. Geçtiğimiz günlerde Transfer görüşmeleri yapmak için Adana'dan ayrılan İtalyan golcü, İsviçre yolunda.

NTV Spor'un haberine göre; Balotelli Sion ile anlaşmaya vardı. 32 yaşındaki yıldız gün içinde sağlık kontrolünden geçerek resmi sözleşmeye imza atacak. İsviçre ekibi, Balotelli için Mavi Şimşekler’e 2 milyon Euro ödeyecek.

Sion ile 2025 yılına kadar anlaşma sağlayan Balotelli, yeni kulübünden yıllık 3 milyon Euro kazanacak.

Bu sezon Süper Lig'de 2 maçta 72 dakika sahada kalan golcü oyuncu, geçen sezon ise 33 maçta 19 gol 4 asistlik katkı sağladı.

Adana Demirspor'un başkanı Murat Sancak, yıldız ismin serbest kalma bedelinin 4 milyon Euro olduğu söylemişti.

BAŞKAN MURAT SANCAK'TAN AÇIKLAMA

Kişisel sosyal medya hesabından bir paylaşımda bulunan Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, şu ifadeleri kullandı:

"Sion'la anlaşmaya varması ne kadar önemliyse, ADS ile anlaşamayan kulübün alma şansı olamaz, ne 2 milyon ne yarısı hepsi dedikodu, ne dedik 3.200 ü yatırırlarsa alırlar, daha yatıran olmadığı için bir şey diyemem."

"Balotelli transferinde para krizi! Murat Sancak'tan açıklama" haberi, 31 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 31 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.