Bakan Kasapoğlu'ndan Hentbol Erkekler Türkiye Kupası şampiyonu Beşiktaş'a tebrik

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, HDI Sigorta Hentbol Erkekler Türkiye Kupası final mücadelesinde Beykoz Belediyespor'u yenik ederek şampiyon olan Beşiktaş Yurtbay Seramik takımını kutlama etti.
Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, HDI Sigorta Hentbol Erkekler Türkiye Kupası final mücadelesinde Beykoz Belediyespor'u yenik ederek şampiyon olan Beşiktaş Yurtbay Seramik takımını kutlama etti.
Bakan Kasapoğlu yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
"Konya Selçuklu Uluslararası Spor Salonu'nun da oynanan HDI Sigorta Hentbol Erkekler Türkiye Kupası Finali'nde rakibi Beykoz Belediyespor'u yenik ederek kupaya uzanan Beşiktaş Yurtbay Seramik takımını kutlama ediyorum. Bu başarıda emeği geçenleri kutluyor, 8'li finalde ter döken tüm sporcularımıza sezonun kalan kısmında başarılar temenni ediyorum." - İSTANBUL
"Bakan Kasapoğlu'ndan Hentbol Erkekler Türkiye Kupası şampiyonu Beşiktaş'a tebrik" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.