Aziz Yıldırım neden Fenerbahçe maçlarına gitmediğini itiraf etti!

Aziz Yıldırım neden Fenerbahçe maçlarına gitmediğini itiraf etti!

Fenerbahçe'nin başkanlık yarışı kızışırken, eski başkan ve şimdiki aday Aziz Yıldırım, neden gitmedi? Son dönemde gündem yaratan Oğuzhan Uğur'un programına konuk olan Aziz Yıldırım bütün herseyi açıklamış oldu!

Aziz Yıldırım programda manşetlere çıktı.

Yıldırım, gösteride Fenerbahçe taraftarlarının sorularını yanıtladı.

Bir taraftarın Başkan Ali Koç'un "Seçimi kazanırsam Aziz Yıldırım'ı onursal başkan yapmak istiyorum" sözlerini hatırlaması üzerine Yıldırım, "Onursal başkan olarak ne yapayım? Kadromuzu yükselteceğiz" dedi. Gerekirse el atın." 
Hakemlerle ilgili Yıldırım, "Hepsini tencereye atıp, kapağını kapatıp altını ısıtmamız lazım." dedi.

FENERBAHÇE'NİN OTLEİ'SİNE NEDEN GİTMEDİ?

Bir Fenerbahçe taraftarı, Ali Koç'un totem yaptığı için futbol maçlarına gitmediğini hatırlatarak, Aziz Yıldırım'ın "Böyle bir totem yaparak maçlara gitmemeye mi karar verirsiniz?" sorusunu yanıtladı:

yapmadım totem direği yapmayın.

Ama çok ceza aldım.

Bu yüzden maçlara gidemedim.

Cezadan dolayı gidemedim.

Yoksa totemim yok..

"Aziz Yıldırım neden Fenerbahçe maçlarına gitmediğini itiraf etti!" haberi, 07 Haziran 2024 tarihinde yazılmıştır. 07 Haziran 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.