Avrupa Oyunları'nda Badminton Müsabakaları Başladı

Polonya'da düzenlenen 3. Avrupa Oyunları'nda badminton branşında müsabakalar başladı. Kadınlarda Neslihan Yiğit, erkeklerde ise Emre Lale savaşım etti. Neslihan ilk maçında Yunanistan'dan Grammatoula Sotiriou'yu 2-0 yenik etti. Emre Lale ise Danimarka'dan Anders Antonsen'e 2-0 yenildi. Milli sporcuların gruplarındaki ikinci maçları yarın oynanacak.
Polonya'da düzenlenen 3. Avrupa Oyunları'nda badminton branşında müsabakalar başladı.
Tarnow şehrindeki Jaskolka Arena'da gerçekleştirilen müsabakalarda ilk gün kadınlarda Neslihan Yiğit, erkeklerde ise Emre Lale mücadele etti.
H Grubu'nda yer alan Neslihan, ilk maçında Yunanistan'dan Grammatoula Sotiriou'yu 21-6 ve 21-10'luk setlerle 2-0 mağlup etti.
B Grubu'nda yer alan Emre Lale ise Danimarka'dan Anders Antonsen'e 21-12 ve 21-9'luk setlerle 2-0 yenildi.
Milli sporcuların gruplarındaki ikinci maçları yarın oynanacak.
"Avrupa Oyunları'nda Badminton Müsabakaları Başladı" haberi, 26 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.