Avrupa Oyunları'nda 7'li Ragbi Kadın Milli Takımı mağlup oldu

Polonya'da düzenlenen 3. Avrupa Oyunları'nda 7'li Ragbi Kadın Milli Takımı, Portekiz'e 36-5 ve İsveç'e 10-7 yenik oldu. Grupta üç müsabakasını da kaybeden milliler, 9-12 klasman müsabakaları için İsveç'le karşılaştı. Yarın son maçında Norveç'le karşılaşacaklar.
Polonya'da düzenlenen 3. Avrupa Oyunları'nda 7'li Ragbi Kadın Milli Takımı, bugün yaptığı iki maçta da mağlup oldu.
Krakow'daki Henryk Reyman Belediye Stadı'nda milli takım, B Grubu'ndaki son maçında Portekiz'e 36-5 yenildi.
Grupta üç maçını da kaybeden milliler, 9-12 klasman müsabakaları için İsveç'le karşılaştı. Çekişmeli geçen maçta Türkiye, rakibine 10-7 mağlup oldu.
7'li Ragbi Kadın Milli Takımı, yarın son maçında 11'incilik müsabakasında Norveç'le karşılaşacak.
"Avrupa Oyunları'nda 7'li Ragbi Kadın Milli Takımı mağlup oldu" haberi, 26 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 26 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.