Arda’dan şampiyonluk itirafı: Kendi ellerimizle verdik

Fenerbahçe’nin yıldız oyuncusu Arda Güler, 2-0 kazandıkları Antalyaspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Galatasaray’ın Ankaragücü’nü 4-1 mağlup ederek şampiyonluğunu ilan etmesi sonrasında üzgün olduklarını belirterek, Şampiyonluk kaybettiğimiz için üzgünüm. Tek hedefimiz buydu. Başka söyleyecek bir şey yok. Şampiyonluğu kendi ellerimizle verdik. Elimizden geleni yapamadık” ifadelerini kullandı.
“KAYBETTİĞİMİZ PUANLAR BELİRLEYİCİ OLDU”
İsmail Yüksek ise “Neler söyleyebiliriz bilmiyorum. Çok üzgünüz. Birçok fırsat geldi ama kaybettiğimiz maçlarda verdiğimiz puanlar şampiyonluğun belirleyicisi oldu. Biz yine Galatasaray deplasmanına kazanmaya gideceğiz. Bizim için her şey kupada olacak. Oradaki kupa finalini kazanmamız lazım” dedi.
Ferdi Kadıoğlu ise maç sonrasında; “Çok üzgünüz, ana hedefimizi gerçekleştiremedik. Sezon içerisinde alt sıradaki takımlara puanlar kaybettik. Fazlaca kaybımız oldu, hatalarımızdan kaynaklı. Başka bir şey söylemek istemiyorum.” ifadelerin kullandı.
"Arda’dan şampiyonluk itirafı: Kendi ellerimizle verdik" haberi, 30 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 30 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.