Arda Turan'dan Derbi Sonrası Sert Tepki: "Bırakın Bu Gazeteciliği!"

Eyüpspor Teknik Direktörü Arda Turan, Beşiktaş’a 2-1 kaybettikleri maçın ardından basın mensuplarının Fenerbahçe-Galatasaray sorularına sert bir şekilde tepki gösterdi.
Süper Lig’in 6. haftasında Beşiktaş’a deplasmanda 2-1 yenilen Eyüpspor’un teknik direktörü Arda Turan, maç sonrası basın mensuplarının yönelttiği Fenerbahçe-Galatasaray sorusuna sert bir tepki gösterdi. Maç sonrası, Fenerbahçe-Galatasaray derbisi hakkında yöneltilen sorulara öfkeyle yanıt veren Turan, gazetecilerin bu konuda ısrarcı olmalarından rahatsızlık duyduğunu ifade etti.
"BANA 9 KERE DERBİ DİYE SORUYORSUNUZ"
Maç sonu bir gazeteci ile yaşadığı diyalogda, Arda Turan şu ifadeleri kullandı: "Bırakın bu gazeteciliği. Fenerbahçe-Galatasaray derbisi... Beşiktaş-Eyüpspor maçı var. Bana 9 kere derbi diye sordunuz, sonra sinirlenince ‘Arda sinirlendi’ oluyor," dedi.
Turan, bu açıklamanın ardından stadyumu terk ederek röportaj alanından sinirli bir şekilde ayrıldı. Genç teknik adam, oyuncularının gösterdiği performansa odaklanılması gerektiğini vurguladı.
"Arda Turan'dan Derbi Sonrası Sert Tepki: "Bırakın Bu Gazeteciliği!"" haberi, 22 Eylül 2024 tarihinde yazılmıştır. 23 Eylül 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.