Arda Turan: Bulunduğumuz durum bize yakışmıyor, utanıyorum

Arda Turan: Bulunduğumuz durum bize yakışmıyor, utanıyorum

Galatasaray, Süper Toto Süper Lig’in 22’nci haftasında Kasımpaşa’ya kendi sahasında 3-1 yenildi. Galatasaray kaptanı Arda Turan, oldukça üzgün olduğunu söyleyerek açıklama yaptı.

“Utanıyorum” diyen Arda Turan “İşimiz çok zor. Çok zor durumdayız. Açıkçası bu durumdan çıkmak zorundayız. Ligde şampiyonluğu kaybettik, UEFA’ya kadar en iyi şekilde toparlanıp onu motivasyon kaynağı olarak almalıyız. Bulunduğumuz durum bize yakışmıyor, utanmalıyız. Utanıyorum. Futbol kariyerimin en kötü günlerini yaşıyorum belki de…” diye konuştu.

Turan şöyle devam etti:

“ANNE VE BABAMIN TELEFONLARINI AÇMAYA ÇEKİNİYORUM”

“Belki kendi aramızda konuşarak olmuyor lakin çıkıp mücadele etmeliyiz. Galatasaray forması çok değerli. Bu durumdan utanmalı ve daha çok çalışmalıyız. Bunu kimse hak etmiyor. Bu yaptığımız doğru değil. Bir Galatasaray taraftarı olarak, kendi anne ve babamın telefonlarını dahi açmaya çekiniyorum.”

"Arda Turan: Bulunduğumuz durum bize yakışmıyor, utanıyorum" haberi, 21 Ocak 2022 tarihinde yazılmıştır. 21 Ocak 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.