Arda Güler’in annesinden Fenerbahçelileri yıkan paylaşım

Taraftarlar Arda için 100 binden fazla paylaşım yaptı: “Bizi Bırakma Arda Güler”
Spor Toto Süper Lig’de şampiyonluğu Galatasaray’a kaptıran Ziraat Türkiye Kupası’nda ise Başakşehir’i final maçında 2-0 yenerek kupaya uzanan Fenerbahçe’de bu sezonunun en önemli kazanımlarından biri Arda Güler oldu.
Sarı lacivertli takımın bu sezon zorlandığı birçok maçta kilidi açan Arda, 35 maçta 6 gol, 7 asistlik performans sergiledi. Yıldız futbolcunun adı Paris Saint Germian, Borussia Dortmund, Ajax, Napoli ile anılırken beklenmeyen bir durum yaşandı.
Arda Güler’in annesi Serap Güler sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Her seçim bir vazgeçiştir…” ifadesini kullandı. Bu paylaşım Arda’nın Fenerbahçe’den gideceği şeklinde yorumlanırken sarı lacivertli taraftarlar harekete geçti.
Arda Güler'in serbest kalma bedeli 17.5 milyon euro olarak açıklandı
Taraftarlar #BiziBırakmaArdaGüler etiketiyle 100 binden fazla paylaşım yaptı. Arda’nın en azından bir sezon daha takımda kalması yönünde görüş belirttiler.
Öte yandan İtalyan spor muhabiri Fabrizio Romano, Arda Güler'in sözleşmesinde 17.5 milyon euroya serbest kalma bedeli olduğunu ifade etti.
"Arda Güler’in annesinden Fenerbahçelileri yıkan paylaşım" haberi, 15 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 15 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.