Arda Güler seçimini yaptı: Rekor bedelle transfer oluyor

Arda Güler seçimini yaptı: Rekor bedelle transfer oluyor

Fenerbahçe’de uzun süredir gündem olan genç yıldız Arda Güler Avrupa devleri arasında seçimini yaptı.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, bugün İsmail Kartal için düzenlenen imza töreninde, Arda’nın gelecek sezon takımda olmayacağını açıkladı. Koç, Arda’nın transferine ilişkin “Çünkü Fenerbahçe’de kalmak istemiyor” ifadesini kullandı.

ARDA MADRID’İ SEÇTİ

Gazeteci Yağız Sabuncuoğlu anlaşmanın detaylarını sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla duyurdu. Madrid, Arda için Fenerbahçe’ye 20 milyon avro bonservis ödemesi yapacak. Öte yandan İspanyol temsilcisi 10 milyon avro ek ödeme ile gelecek satıştan Fenerbahçe’ye yüzde 20 oranında satış payı verecek.

Sabuncuoğlu paylaşımında şunları söyledi: “Fenerbahçe ve Real Madrid, Arda Güler transferi için anlaşmaya vardı. 20 milyon euro bonservis bedeli Oyuncu ve Kulüp başarı bonusları (10 milyon euro) Sonraki satıştan yüzde 20 pay”

Arda Güler’in sözleşmesinde “17.5 milyon Euro’ya serbest kalır” maddesi yer alıyordu.

Genç yıldız Arda Güler, geçen sezonda Fenerbahçe formasıyla tüm kulvarlarda çıktığı 35 maça 6 gol atıp 7 asist yaptı.

 

"Arda Güler seçimini yaptı: Rekor bedelle transfer oluyor" haberi, 05 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 05 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı