Aralarında 4 büyükler de var! Süper Lig'in yarısı PFDK'ya sevk edildi

Süper Lig'de 4 büyüklerin de aralarında olduğu 9 ekip PFDK'ya sevk edildi. Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor çirkin ve fena tezahürat, Fenerbahçe ise talimatlara aykırı hareket sebebiyle listeye yazıldı.
TFF Hukuk Müşavirliği, 4 büyükler başta olmak üzere Süper Lig'den 9 kulübü Profesyonel Futbol Disiplin Kuruluna sevk etti.
3 BÜYÜKLER, ÇİRKİN VE KÖTÜ TEZEHÜRAT
TFF'den yapılan açıklamaya göre, Galatasaray, Beşiktaş, Trabzonspor, Kasımpaşa, Konyaspor, çirkin ve kötü tezahürat gerekçeleriyle kurula yollandı.
FENERBAHÇE, TALİMATLARA AYKIRI HAREKET
Fenerbahçe ile Bitexen Giresunspor, talimatlara aykırı hareketleri nedeniyle disipline verilirken MKE Ankaragücü ile Yukatel Kayserispor ise çirkin ve kötü tezahürat ve saha olayları nedenlerinden disipline sevk edildi.
"Aralarında 4 büyükler de var! Süper Lig'in yarısı PFDK'ya sevk edildi" haberi, 06 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 06 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.