Antalya'daki Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü günü tamamlandı

Antalya'da düzenlenen Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü gün mücadelesi tamamlandı.
Antalya'da düzenlenen Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü gün mücadelesi tamamlandı.
Türkiye Masa Tenisi Federasyonundan meydana getirilen açıklamaya nazaran, 19 Mart'ta Belek'te süregelen organizasyonda 11 yaş altı kategorisinde Elasu Yönter altın, Armin Aydın gümüş, Elif Çelik, Zeynep Duran ve Ecrin Atasever bronz madalya kazanmıştır.
13 yaş altı kategorisinde Türkiye adına savaşım eden Nil Başaran altın madalya elde ederken; Buse Koçak ile Gülce Dönmez bronz madalyanın sahibi oldu.
"Antalya'daki Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü günü tamamlandı" haberi, 21 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.