Antalya'daki Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü günü tamamlandı

Antalya'daki Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü günü tamamlandı

Antalya'da düzenlenen Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü gün mücadelesi tamamlandı.

Antalya'da düzenlenen Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü gün mücadelesi tamamlandı.

Türkiye Masa Tenisi Federasyonundan meydana getirilen açıklamaya nazaran, 19 Mart'ta Belek'te süregelen organizasyonda 11 yaş altı kategorisinde Elasu Yönter altın, Armin Aydın gümüş, Elif Çelik, Zeynep Duran ve Ecrin Atasever bronz madalya kazanmıştır.

13 yaş altı kategorisinde Türkiye adına savaşım eden Nil Başaran altın madalya elde ederken; Buse Koçak ile Gülce Dönmez bronz madalyanın sahibi oldu.

"Antalya'daki Dünya Masa Tenisi Gençlik Yarışması'nın üçüncü günü tamamlandı" haberi, 21 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.