Ankaragücü'nden Beşiktaş taraftarına davet

MKE Ankaragücü Başkanı Koca, 14. haftada oynanacak olan Beşiktaş karşılaşması öncesinde Beşiktaş taraftarlarını stada davet etti. Başkan Koca, "3 Aralık'ta Ankara'da oynanacak karşılaşmada Beşiktaş taraftarlarını stadyumumuzda...
MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Süper Lig'in 14. haftasında sahalarında Beşiktaş ile gerçekleştirecekleri maçta Beşiktaş taraftarlarını da stada davet etti.
Başkan Koca, yapmış olduğu yazılı açıklamada, futbolu güzelleştiren en büyük etkenin yandaş olduğunu ifade etti.
'BEŞİKTAŞ TARAFTARINI GÖRMEK İSTİYORUZ'
Gerek milli maçlarda gerekse Türkiye'nin karşılaştığı tüm olumsuzluklarda tek yürek olan futbolseverlerin, tarihe ve dünyaya her zaman beraberlik mesajı verdiğini vurgulayan Koca, şu değerlendirmeyi yaptı:
MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca
"Bu beraberlik, deplasman yasaklarının artık tekrarlanmamak üzere son bulması gerektiğinin en büyük göstergesidir. Bu sezon daha önce yasak uygulanan bazı müsabakalarda deplasman yasaklarının kalkmasını, ülke futbolumuzun gelişimi adına sevindirici buluyorum. Geçtiğimiz sezonlarda yaşanan münferit olayların, hem iç sahada hem de deplasmanda artık yaşanmayacağına inancımız tüm kulüplerimiz açısından tam. Bu inançla, 3 Aralık'ta Ankara'da oynanacak karşılaşmada Beşiktaş taraftarlarını stadyumumuzda görmek istiyor ve davet ediyoruz. Taraftarların takımlarına olan coşkulu ve tutkulu bağlılığını sonuna kadar göstereceği müsabakanın, ülke futbolunda deplasman yasaklarının artık yaşanmaması açısından da bir milat olacağına inanıyorum."
"Ankaragücü'nden Beşiktaş taraftarına davet" haberi, 27 Kasım 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.