Ankaragücü’nde istifa!

Ankaragücü’nde istifa!

Ankaragücü’nde başkan yardımcısı Tamer Açar istifa etti.

Süper Lig ekiplerinden MKE Ankaragücü'nde başkan yardımcısı Tamer Açar, yönetim kurulunda yaşanan fikir ayrılıkları nedeniyle istifa ettiğini açıkladı.

2019 yılında yapılan genel kurulda başkan seçilen Fatih Mert'in yönetiminde başkan yardımcısı olarak görev yapan Tamer Açar, sosyal medya hesabından yaptığı istifa açıklamasında şu ifadelerde bulundu:

"Gördüğüm lüzum üzerine, 01 Kasım 2019 tarihinden itibaren yürütmekte olduğum, MKE ANKARAGÜCÜ kulübü yönetim kurulu üyeliği ve kulüp Başkan Yardımcılığı görevimden bugün itibari ile İstifa etmiş bulunuyorum, Bu süreçte şahsıma destek olan herkese teşekkür ederim."

Ankaragücü’nde istifa!

"Ankaragücü’nde istifa!" haberi, 05 Nisan 2021 tarihinde yazılmıştır. 05 Nisan 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.