Ankaragücü Teknik Direktörünün Açıklamaları Tepki Topladı!

Süper Lig'in lideri Galatasaray, Ankaragücü'nü deplasmanda 3-0 yenerek zirvedeki yerini korudu. Ancak, maç sonrası Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu'nun Galatasaray'a yönelik yaptığı övgülü açıklamalar, Fenerbahçeli taraftarların tepkisine neden oldu.
Süper Lig'in 26. haftasında Trendyol Süper Lig'in son şampiyonu Galatasaray, deplasmanda Ankaragücü'nü 3-0 mağlup ederek liderliğini sürdürdü. Ancak, Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu'nun maç sonrası yaptığı açıklamalar, Fenerbahçeli taraftarların tepkisini çekti.
Galatasaray'ın kalitesinin Süper Lig'in üzerinde olduğunu vurgulayan Belözoğlu, "Galatasaray bu ligin çok üstünde bir takım. Oyuncu kalitesi olarak, bilmiyorum, Galatasaray tarihinin gelmiş geçmiş en iyi kadrosu olabilir. Bu kadar yüksek seviyede bir oyuncu grubuna karşı ben oyuncu, teknik direktör olarak oynamadım." ifadelerini kullandı. Bu sözler, özellikle Fenerbahçeli taraftarların tepkisine neden oldu.
'BİR DAHA FENERBAHÇE'NİN ADINI ANMA'
Sarı-lacivertli taraftarlar, Galatasaray hakkında yapılan olumlu ifadelerin ardından Emre Belözoğlu'na yönelik sosyal medyada "Bir daha Fenerbahçe'nin adını anma" şeklinde tepkilerde bulundu.
"Ankaragücü Teknik Direktörünün Açıklamaları Tepki Topladı!" haberi, 18 Şubat 2024 tarihinde yazılmıştır. 18 Şubat 2024 tarihinde de güncellenmiştir.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.