Ankaragücü Başkanı Faruk Koca: Sahanın yetişmediği ile ilgili kesin bir kanaat oluştu

MKE Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, Eryaman Stadyumu'nun son durumu sebebiyle Adana Demirspor maçının Bursa veya Kayseri'de oynanabileceğini belirtti. Aşırı sıcaklar sebebiyle saha düzenlemelerinin yetişmediğini ifade eden Koca, Türkiye Futbol...
MKE Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, Eryaman Stadyumu'nun son durumu sebebiyle Adana Demirspor maçına ilişkin, "Sahanın yetişmediği ile ilgili kesin bir kanaat oluştu. Birinci tercih Bursa dedik fakat büyük olasılıkla Kayseri görünüyor" dedi.
Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, Eryaman Stadyumu'nun son durumunu yerinde görmek için stadyuma geldi. Burada basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Koca, Türkiye Futbol Federasyonu yetkililerinin Adana Demirspor maçının Eryaman'da oynanmasının doğru olmadığına ilişkin bir rapor hazırladığını söyledi.
"BİRİNCİ TERCİHİMİZ BURSA, İKİNCİ TERCİHİMİZ KAYSERİ"
Aşırı sıcaklardan dolayı saha düzenlemelerinin yetişmediğini ifade eden Koca, "Geçen sezon kapandığından itibaren bu saha ile ilgili emekler devam ediyor. İlk maça yetişir dedik fakat anormal sıcaklar var. Sahanın yetişmediği ile ilgili kesin bir kanaat oluştu. Federasyon yetkilileri ile yaptığımız değerlendirmede, birinci tercihimiz Bursa, ikinci tercihimiz de Kayseri. Bunu federasyon yetkililerine bildirdik, federasyon karar verecek. Birinci tercih Bursa dedik fakat büyük olasılıkla Kayseri görünüyor. Oranın zemini her şeye hazır. Bursa'da maalesef zemin sıkıntıları var. Federasyon kararlarını bekliyoruz" dedi.
"2 YABANCI KANAT OYUNCUSUNDAN HABER BEKLİYORUZ"
Transferlere ilişkin açıklamalarda bulunan Koca, şu ifadeleri kullandı:
"15-20 gündür netleştirdiğimiz 2 oyuncu var fakat bunların takımlarıyla ilgili görüşmeleri vardı. O problemleri çözmek için kulüpleriyle görüşüyorlardı. Son aşamaya geldi diye düşünebiliriz. 1-2 gün içerisinde 2 yabancı kanat oyuncusundan haber bekliyoruz. Maalesef ilk maça yetişemediler. Adana Demirspor maçına yetiştirmek için çaba harcıyoruz. Haber bekliyoruz onlardan. Her Süper Lig takımı hedefleri için mücadele eder. Ankaragücü büyük bir camia. Tarihine yakışır bir şekilde hedeflerine odaklanmalı. Bütün kodlarımızı ona göre ayarlamamız lazım. Bu uzun süre dikkatsizlik edilmiş bir bakış açısı. Hedefsiz kalmış, düşmemeye oynamak için hedef konmuş bir takımdı. Geçen yıl da maalesef zorlandık fakat biz her zaman yukarıları oynamak için takım kurma çabası içerisindeyiz. Bu yılki kadromuz geçen yıla göre çok daha iyi. Biz takımımıza, kadromuza inanıyoruz. Camiamız merak etmesin. İlk maçlar her zaman sıkıntılı olur. Kasımpaşa'da son saniyede yediğimiz golle beraberliği kaçırdık. 2-0 geriden 2-2'ye getirmek takım kalitesini gösteriyor. Adana Demirspor maçını da keşke taraftarımızın önünde oynasaydık. İster Bursa ister Kayseri olsun, taraftarımızın takımını yalnız bırakmayacağına inanıyorum. Yine o stadı doldurup takımının arkasında olacağına inanıyorum" diye konuştu.
"Ankaragücü Başkanı Faruk Koca: Sahanın yetişmediği ile ilgili kesin bir kanaat oluştu" haberi, 15 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 15 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.