Ankara Mayor Mansur Yavaş congratulates FOMGET for winning the TURKCELL Women's Super League Play-Off final

Ankara Mayor Mansur Yavaş was one of the first to congratulate the Ankara Metropolitan Municipality FOMGET team for winning the TURKCELL Women's Super League Play-Off final by beating Fenerbahçe 4-2 with goals in extra time. Yavaş watched the match from the protocol tribune with Fenerbahçe President Ali Koç and joined the championship celebration on the field after the match. Yavaş congratulated t
- Mansur Yavaş'tan FOMGET'e tebrik
İZMİR - TURKCELL Kadınlar Süper Ligi Play-Off finalinde Fenerbahçe'yi uzatma dakikalarında bulduğu gollerle 4-2 yenerek şampiyon oldu. Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET takımını ilk tebrik edenlerden biri olurken açıklamalarda da bulundu.
TURKCELL Kadınlar Süper Ligi Play-Off finalinde Fenerbahçe'yi uzatma dakikalarında bulduğu gollerle 4-2 yenerek şampiyon olan Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET takımını ilk tebrik edenlerden biri Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş oldu. Karşılaşmayı Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'la birlikte protokol tribününde izleyen Yavaş karşılaşmanın ardından sahaya inerek kupa törenine katıldı. Futbolcuları tek tek tebrik eden Yavaş, şampiyonluk pozuna dahil oldu. Yavaş, basın mensuplarına yaptığı açıklamada, tüm takımı kutladığını belirterek, " Ankaragücü'nü şampiyon edemedik ama burada kupayı aldık. Ankara'ya şampiyonluk kupası geçirdik. İnşallah takımımızdan Şampiyonlar Ligi'nde başarı bekliyoruz. Kendilerine desteklerimiz sürecek" dedi.
"Ankara Mayor Mansur Yavaş congratulates FOMGET for winning the TURKCELL Women's Super League Play-." haberi, 03 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.