Ankara Fenerbahçeliler Derneği Genel Kurulu'nda Erol Özel yeniden başkan seçildi

Ankara Fenerbahçeliler Derneği Genel Kurulu'nda tek aday olan Erol Özel, oybirliğiyle yeniden başkanlığa seçildi. Genel kurulda kullanılan oyların çoğunluğunu alan Özel, derneğin uzun senelerdir Fenerbahçe'ye hizmet eden köklü bir dernek...
Ankara Fenerbahçeliler Derneği Genel Kurulu'nda tek aday Erol Özel, yeniden başkanlığa seçildi.
Ankara Atlı Spor Kulübü Tesisleri'nde meydana gelen olağan genel kurulda, başkanlık divanının oluşturulmasının peşinden gündem okunarak oylandı.
Faaliyet ve denetim raporlarının ibra edilmiş olduğu kongrede tahmini bütçeler ile etkinlik programı görüşülerek karara bağlandı.
Genel kurulda kullanılan 96 oyun 86'sını alan Erol Özel, yeniden başkan oldu.
Erol Özel başkanlığındaki federasyonun yönetim kurulu; Haluk Tümer Yavuz, Ahmet Sait Erelmalı, Serhat Öztürk, Mehmet Özgür Fırtına, Hakan Bezginli, Volkan Akan, Uğur İpkırmaz, Aydoğan Koru, Murat Ercan, Erhan Çelik, Alaetdin Candansayar, Kamil Laleli, Büşra Paşaoğlu ve Orçun Apay'dan oluştu.
Erol Özel, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Ankara Fenerbahçeliler Derneği, uzun senelerdir Fenerbahçe'ye hizmet eden köklü bir dernektir. Yaptıkları, yapacaklarının teminatıdır. Bize yeniden bu görevi verdikleri için derneğimizin tüm üyelerine teşekkür ediyorum. Bu yükü birlikte taşıyacağız ve hizmete devam edeceğiz." diye konuştu.
"Ankara Fenerbahçeliler Derneği Genel Kurulu'nda Erol Özel yeniden başkan seçildi" haberi, 17 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.