Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET, ALG Sporu 3-1 yendi

Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET, ALG Sporu 3-1 yendi

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi play-off yarı final ilk maçında Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET sahasında ALG Sporu 3-1 yendi. Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET ile ALG Spor arasındaki yarı final ilk maçı Osmanlı Stadında oynandı. Sahadan 3-1 galip ayrılan Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET 20 Mayısta Gaziantepte oynanacak rövanş maçı öncesi avantaj elde etti.

Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi play-off yarı final ilk maçında Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET, sahasında ALG Spor'u 3-1 yendi.

Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET ile ALG Spor arasındaki yarı final ilk maçı, Osmanlı Stadı'nda oynandı.

Hakem Neslihan Muratdağı'nın yönettiği karşılaşmanın ilk yarısını başkent temsilcisi, 30. dakikada Olha Ovdiychuk'un golüyle 1-0 önde tamamladı.

Son şampiyon ALG Spor, 52. dakikada Ruth Monique Kipoyi'nin golüyle 1-1'lik beraberliği yakaladı.

Karşılaşmanın 66. dakikasında Armisa Kuc'un attığı golle yeniden öne geçen ev sahibi takım, uzatmalarda Ovdiychuk ile farkı ikiye çıkardı.

Sahadan 3-1 galip ayrılan Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET, 20 Mayıs'ta Gaziantep'te oynanacak rövanş maçı öncesi avantaj elde etti.

"Ankara Büyükşehir Belediyesi FOMGET, ALG Sporu 3-1 yendi" haberi, 13 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.