Andrea Pirlo: "Pozitif serimizi devam ettirdik"

Andrea Pirlo:

Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Andrea Pirlo, İstanbulspor galibiyetinin peşinden yapmış olduğu açıklamada, "Pozitif bir serimiz vardı, bunu devam ettiriyoruz.

Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Andrea Pirlo, İstanbulspor galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada, "Pozitif bir serimiz vardı, bunu devam ettiriyoruz. Yukarıları da yakalamak istiyoruz. Bunun için önemli bir adım oldu" dedi.

Spor Toto Süper Lig'in 27. haftasında Fatih Karagümrük deplasmanda karşı karşıya geldiği İstanbulspor'u 1-0 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Fatih Karagümrük Teknik Direktörü Andrea Pirlo, "Önemli bir maç oldu. Zor bir takıma karşı oynayacağımızı biliyorduk. İlk yarı daha sabırlıydık, daha çok topu çevirdik. İki yarı biraz geri çekildik. Bu çok istemediğimiz bir durum. Önemli olan galibiyetti. Pozitif bir serimiz vardı, bunu devam ettiriyoruz. Yukarıları da yakalamak istiyoruz. Bunun için önemli bir adım oldu" diye konuştu. - İSTANBUL

"Andrea Pirlo: "Pozitif serimizi devam ettirdik"" haberi, 03 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.