ANALİG Judo Grup Müsabakaları Kırşehir'de Başladı

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) judo grup müsabakaları, Kırşehir'de 10 ilin katılımıyla başladı. 350 sporcu ve antrenörün iştirak ettiği müsabakaların açılış seremonisinde konuşan Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafiz Şahin, sporun tabana yaygınlaştırılması ve genç sporcuların gelişimi için önemine vurgu yapmış oldu. Müsabakalar değişik kategorilerde gün boyu devam edecek.
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) judo grup müsabakaları 10 ilin katılımı ile Kırşehir'de başladı.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Kırşehir Spor Salonu'nda düzenlenen 2022-2023 judo küçükler kız-erkek müsabakalarına 10 ilden 350 sporcu ile antrenörleri katıldı.
Açılış seremonisinin ardından konuşan Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafiz Şahin, sporun tabana ve geniş kitleye yaygınlaştırılması, genç sporcuların kendilerini geliştirmeleri, kulüplere ve milli takımlara altyapı oluşturması düşüncesiyle müsabakaların sürdüğünü ifade etti.
Sporun tüm branşlarının sağlıklı vücutlar ve kötü alışkanlıklardan uzak tutulması için önemli olduğunu vurgulayan Şahin, Kırşehir'in yanı sıra Aksaray, Ankara, Çankırı, Kayseri, Kırıkkale, Konya, Niğde, Sivas ve Yozgat'tan gelen sporculara başarılar diledi.
Farklı kategorilerde müsabakalar gün boyu devam etti.
"ANALİG Judo Grup Müsabakaları Kırşehir'de Başladı" haberi, 07 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 07 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.