Anadolu Yıldızlar Ligi Sutopu Grup Müsabakaları Yozgat'ta Başladı

Anadolu Yıldızlar Ligi Osman Bayraktar Sezonu Sutopu grup müsabakaları Yozgat'ta başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Yunus Bölükbaşı, müsabakalara 18 ekip ve 255 sporcu katıldığını belirtti. Müsabaka sonunda dereceye giren 6 ekip Türkiye şampiyonasına katılacak. Müsabakalar 23 Haziran'da sona erecek.
Anadolu Yıldızlar Ligi Osman Bayraktar Sezonu Sutopu grup müsabakaları Yozgat'ta başladı.
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Şube Müdürü Yunus Bölükbaşı, müdürlüğün yüzme havuzundaki müsabakalara 9 ilden 8 kadın ve 10 erkek olmak üzere 18 takım ile 255 sporcunun katıldığını söyledi.
Bölükbaşı, müsabaka sonunda dereceye giren 6 takımın Türkiye şampiyonasına katılacağını belirtti.
Gaziantep'i yenen Elazığ takımı sporcularından Mehmet Efe Acar da grubu şampiyon olarak tamamlamayı hedeflediklerini ifade etti.
Muhammet Anıl Geçilmez de "Yüzme ve sutopu güzel bir spor. Türkiye şampiyonasına katılıp oradan da güzel sonuç almak istiyoruz." dedi.
Müsabakalar 23 Haziran'da tamamlanacak.
"Anadolu Yıldızlar Ligi Sutopu Grup Müsabakaları Yozgat'ta Başladı" haberi, 21 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 21 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.