Altınordu, 50 yıl sonra 3'te sıfır başladı

Altınordu, 50 yıl sonra 3'te sıfır başladı

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Altınordu, oynadığı 3 maçta da puan alamadı. Son maçta Ankara Demirspor'a 2-1 mağlup olan takım, ligde son sıraya demir attı. Altınordu, 50 yıl önceki gibi sezona 3 yenilgiyle başlamış oldu.

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta dün evinde Ankara Demirspor'a 2-1 mağlup olan Altınordu, oynadığı 3 karşılaşmada da puan yüzü göremedi. Ligde 9 yıl aradan sonra mücadele eden İzmir temsilcisi; Nazilli Belediyespor ve Beyoğlu Yeni Çarşı'nın (D) peşinden Ankara Demirspor'a da kaybederek ligin dibine demir attı.

Bu periyotta kalesinde 7 gol görüp rakip fileleri 4 kez sarsan Altınordu, 3 rakibi karşısında da gol sevinci yaşamasına rağmen sahadan boynu bükük gitti. Kırmızı-lacivertliler önümüzdeki hafta Bursaspor deplasmanında ilk galibiyetini almaya çalışacak.

50 YIL SONRA 3'TE SIFIR

Profesyonel liglerde en son 1973-74'te sezona 3'te sıfırla başlayan Altınordu, 50 yıl sonra aynı başlangıcı tekrarladı. Altınordu o sezon 1'inci Lig'de Aydınspor (D), İskenderunspor ve Gençlerbirliği (D) yenilgileriyle sezona start vermişti.

"Altınordu, 50 yıl sonra 3'te sıfır başladı" haberi, 17 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.