Altınordu 2 ay sonra kazandı

Altınordu, Spor Toto 1. Lig'in 27. haftasında evinde konuk etmiş olduğu Tuzlaspor'u geriden gelmiş olarak 2-1 yenik etti ve ortalama 2 ay sonrasında galibiyetle tanıştı.
Altınordu, Spor Toto 1. Lig'in 27. haftasında evinde konuk etmiş olduğu Tuzlaspor'u geriden gelmiş olarak 2-1 yenik etti ve ortalama 2 ay sonrasında galibiyetle tanıştı.
Spor Toto 1. Lig'de Tuzlaspor'u 2-1 yenik eden Altınordu'da yüzler gülüyor. Sezonun ikinci yarısına istediği benzer biçimde başlangıç yapamayan kırmızı-lacivertli ekip, Teknik Direktör Gökhan Ünal ile yollar ayrılmasının peşinden takımın başına Hasan Özer'i getirdi. Özer yönetimindeki ilk maçta Tuzlaspor'u Ali Özgün ve Emircan Gürlük'ün golleri ile 2-1 yenik eden İzmir ekibi, ligde kalma yolunda oldukça mühim üç puan aldı.
Tuzlaspor maçının bitiş düdüğü ile beraber Altınordulu futbolcular saha içinde büyük luk yaşadı. Futbolcular daha sonrasında soyunma odasında sevinçlerine devam etti.
Galibiyet Zeynep Yıldız'a armağan edildi
Altınordulu futbolcular, Tuzlaspor karşısında aldıkları galibiyeti yaşanmış olan depremde anası, babası ve ağabeyini kaybeden Spor Psikoloğu Zeynep Yıldız'a armağan etti. Tekrar İzmir'e dönen Zeynep Yıldız, takımın yengi coşkusuna ortak oldu.
Oyuncular moral depoladı
Soyunma odasında galibiyetten dolayı tüm futbolcularını tek tek kutlama eden Teknik Direktör Hasan Özer, inanılmaz bir dönüşe imza attıklarını belirterek, "Ligde kalma adına oldukça mühim bir 3 puan aldık. O yüzden oldukça mutluyum. Bu geri dönüşlü 3 puanın bizi ekip yaptığını ve daha da başarıya ulaşmış bir Altınordu olacağımızı gösterdiğini düşünüyorum" dedi.
Altınordu'nun Tuzlaspor'u yenik etmiş olduğu karşılaşmada takımın galibiyetini atan Emircan Gürlük de, "Galibiyet golünü attığım için mutluyum. Çok güzel bir gol attım fakat mühim olan takımın kazanmasıydı. Geçtiğimiz yıllarda bu şekilde güzel dönüşlere imza atmıştık. Bu sezona fena başladık. İnşallah bundan sonrasında yengi serilerine devam ederiz. Bulunduğumuz yer bizlere yakışmıyor" diye konuştu.
Altınordu'nun ilk golünü atan Ali Özgün ise maçla ilgili yapmış olduğu açıklamada, "Geri döndüğümüz maçı bırakmadık ve galibiyetle ayrılmasını bildik. Kalan maçlardan da iyi neticeleri alarak bir an ilkin tehlikeli bölgeden uzaklaşırız" ifadelerini kullandı.
Takımın tecrübeli futbolcularından Metehan Mimaroğlu da Tuzlaspor maçında eleştiri bir yengi aldıklarını ifade ederek, bir an ilkin alt sıralardan kurtulmak istediklerini ifade etti.
Altınordu U12 ekibi şampiyon
Öte taraftan Altınordu Futbol Akademisi (ALFA) U12 Takımı, Fırat Albayrak U12 Ligi'nde play-off final maçında Urla Belediyespor'u 7-0 yenerek şampiyon oldu. Altınordu'nun küçük sporcuları şampiyonluk sonrasında büyük luk yaşadı. Altınordu Futbol Kulübü tarafınca 7-9 Nisan'da Selçuk'ta gerçekleştirilecek U12 İzmir Cup'ın 72. ekibi da final müsabakasını kaybeden Urla Belediyespor oldu.
Turnuvanın başlamasına sayılı günler kala da tüm hazırlıklar devam ediyor. U12 İzmir Cup'a Juventus, Porto, Benfica, PSV, Galatasaray, Bayer 04 Leverkusen, Fenerbahçe, Beşiktaş, Olimpik Marsilya, Celta de Vigo, Paris Saint-Germain, Bayern Munich, Ajax, Trabzonspor, Athletic Bilbao ve Chelsea başta olmak suretiyle 72 ekip katılacak. - İZMİR
"Altınordu 2 ay sonra kazandı" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.