Altay-Göztepe derbisi sonrası cezalar açıklandı

İzmir'de oynanan Altay-Göztepe derbisi sonrası Altay kulübüne çeşitli cezalar verildi. Taraftarların çirkin ve kötü tezahüratı sebebiyle uyarı alan siyah-beyazlı kulüp, bazı seyircilerin elektronik biletlerini bloke etti. Ayrıca saha vakaları...
İZMİR,
İZMİR'de 1'inci Lig'de geçen pazar günü oynanan Altay-Göztepe derbisi sonrası ev sahibi konumundaki siyah-beyazlıların aldığı cezalar belli oldu. Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), taraftarının neden olduğu çirkin ve kötü tezahüratın ilk kez gerçekleşmesi sebebiyle siyah-beyazlı kulübe uyarı verirken, maraton alt tribün D-E ve numaralı alt tribün A bloklarda yer alan seyircilerin elektronik biletleri bir sonraki iç saha maçı için bloke edildi.
Altay'a saha vakaları sebebiyle 56 bin, takım halinde sportmenliğe aykıra hareketi sebebiyle 15 bin 750 TL para cezası verildi. Siyah-beyazlılarda Kaleci Antrenörü Recep Öztürk ve santrfor Murat Uluç gördükleri kırmızı kart ve sportmenliğe aykırı hareketleri sebebiyle 1'er müsabakadan men ve 19 bin 500'er TL para cezası aldı. 42 yaşındaki liglerin takım arkadaşı İbrahim Öztürk'le birlikte en yaşlı adı Murat Uluç, milli ara sonrası Erzurumspor deplasmanında kadroda yer almayacak.
"Altay-Göztepe derbisi sonrası cezalar açıklandı" haberi, 08 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 08 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.