Altaş Denizlispor-Erzurumspor FK maçının ardından

Spor Toto 1. Lig'in 26. haftasında ağırladığı Erzurumspor FK'ye 2-0 yenilen Altaş Denizlispor'un teknik direktörü Giray Bulak, ellerindeki dar kadroyla haftada 3 maçı çıkartamadıklarını belirtti.
Spor Toto 1. Lig'in 26. haftasında ağırladığı Erzurumspor FK'ye 2-0 yenilen Altaş Denizlispor'un teknik direktörü Giray Bulak, ellerindeki dar kadroyla haftada 3 maçı çıkartamadıklarını belirtti.
Bulak, müsabakanın peşinden düzenlenen basın toplantısında, maçın hakemini, rakip ekibi ve kendi oyuncularını kutlama etti.
Tempo olarak oyuncularının düşeceğini beklediğini ifade eden Bulak, şu şekilde konuştu:
"Çok savaşım ettiler, kazanma istekleri üst düzeydeydi. Oyuna yansıtamadığımız bazı şeyler var, oldukça pas yapamadık, önde baskı kuramadık. Elimizdeki dar kadroyla haftada 3 maçı çıkartamadık. Tempo olarak düşeceğimizi esasen bekliyorduk fakat bu şekilde bir yenilgi alacağımızı düşünmüyorduk. Puan kurtarsak avantaj olarak görüyorduk fakat bunla birlikte geriye düşmeyeceğiz."
Oyuncularına güvendiğini vurgulayan Bulak, sonuna kadar mücadeleye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
Erzurumspor FK cephesi
Erzurumspor FK teknik direktörü Hakan Kutlu ise maçın 2 ekip için de final durumunda bulunduğunu belirterek, "Bugün oyuncularım başından sonuna kadar hakikaten oldukça iyi oynadılar. Ne gerekiyorsa yaptılar. İki ekip için de final maçı niteliğindeydi. Denizlispor oldukça mühim bir toplum, mühim bir ekip. Onlar için de oldukça önemliydi. Ama bugün kazanan da hak eden de bana nazaran bizdik. Oyuncularımın, şehrin ve yönetim kurulunun bu galibiyete oldukça fazla ihtiyacı vardı." diye konuştu.
"Altaş Denizlispor-Erzurumspor FK maçının ardından" haberi, 12 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.